هدايتي: استيل‌آذين دوباره مي تواند به ليگ برتر صعود کند.
 
جهان ورزش 2011
 
 

 

مالک باشگاه استيل‌آذين گفت: اين تيم پتانسيل صعود به ليگ برتر را دارد و مطمئنم که اين اتفاق به هر شکلي رخ خواهد داد.

به نقل از سايت باشگاه استيل‌آذين، حسين هدايتي، مالک باشگاه استيل‌آذين براي بررسي آخرين وضعيت تيم خود و گفت‌وگو با بازيکنان و رفع برخي از مشکلات عازم سمنان شد.

در اين جلسه هدايتي پس از گوش دادن به مشکلات تيم در جمع بازيکنان گفت: من اول به عشق مردم خونگرم و مخصوصا جوانان خوب سمناني موافقت خودم را با حضور استيل آذين در سمنان اعلام کردم. الان هم از مردم خوب و پرشور سمنان مي خواهم بيشتر از گذشته استيل آذين را به عنوان يک يار دوازدهم حمايت کنند، چون حضور پرشور مردم در ورزشگاه براي حمايت از استيل‌آذين باعث مي‌شود اين تيم راحت تر به نتايج دلخواه که براي شادي دل مردم سمنان است برسد.

وي افزود: اين موضوع باعث مي‌شود مسئولان سمناني نيز مجبور شوند تا نسبت به تعهدات خود در ابتداي فصل و طبق تفاهم نامه امضاء شده و رفع مشکلات بيش از بيش تلاش کرده و حمايت از استيل‌آذين را جدي تر بگيرند.

هدايتي خاطرنشان کرد: از بازيکنان استيل آذين همدلي و صبوري در برخورد با مشکلات را خواستارم تا مانعي براي رسيدن به موفقيت در ليگ آزادگان نداشته باشيم. بازيکنان استيل آذين بايد دست به دست همديگر و با فراموشي کسر 12 امتياز ناحق از استيل آذين به پيروزي در ديدارهاي آينده فکر کنند تا کم کم دوباره به صدر جدول نزديک شويم. جوانان سمناني قطعا روحيه مضاعفي پيدا خواهند کرد و حضور پررنگي در ورزشگاه‌هاي سمنان خواهند داشت البته الان هم من از حضور مردم سمنان و حمايت هاي آنها تشکري ويژه دارم.

مالک باشگاه استيل‌آذين تاکيد کرد: انشاالله همه دست به دست هم خواهيم داد تا استيل آذين باحمايت جوانان خوب سمناني در ليگ برتر حضور داشته باشد که قطعا به هر شکلي اين اتفاق مي افتد ولي دوست دارم همين تيم با تلاش و کوشش مضاعف را در ليگ برتر ببينم تا شيريني حضور در ليگ برتر برايم صد چندان شود من اعتقاد دارم شما پتانسيل لازم را براي رسيدن به هدف خود داريد.

هدايتي همچنين در اين جلسه با معارفه سهرابي به معاون باشگاه و نماينده خودش در سمنان گفت: من از سهرابي مي خواهم تا رايزني هاي لازم را با مسئولان سمناني براي ايجاد بسترهاي لازم جهت کمک به استيل‌آذين طبق تعهدات گذشته به نحوه احسن ايجاد کند تا اعضاي تيم فوتبال استيل آذين در سمنان مشکلي نداشته باشند.

مالک باشگاه استيل آذين درباره پرداخت پاداش ها تصريح کرد: آنهايي که قديمي تر هستند اخلاق من را مي دانند. من با توجه به پاداش هايي که پرداخت مي کنم از بازيکنان انتظار دارم تا نتايج خوب و در شان استيل آذين بگيرند در غير اينصورت مجبور مي شوم از جريمه هم استفاده کنم که اميدوارم اين اتفاق نيفتد.
 



نظرات شما عزیزان:

hossein77
ساعت16:11---1 بهمن 1390
وبلاگ قشنگی دارید به وبلاگ پرسپولیس سر بزنید ممنونم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جهان ورزش 2011 و آدرس worldsport2011.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 117
بازدید کل : 36407
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

http://j.flashbanneronline.com/mkhazx50a31327046706.js " type="text/">