عناوین روزنامه های ورزشی
 
جهان ورزش 2011
 
 
شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, :: 20:57 ::  نويسنده : سینا جمالی

 

Sport Newspaper Logo - fifaclub.blogfa.com

عناوین اصلی روزنامه های ورزشی - پنجشنبه ۲۲/۱۰/۹۰

۱- روزنامه خبر ورزشی

پرسپولیس دوباره با دنیزلی دیدنی شد
دایی:برای حمایت دنیزلی به استادیوم می روم
طالب لو:به داور باختیم نه به پرسپولیس

۲- روزنامه ابرار ورزشی

پرسپولیس ، فینالیست را شکار کرد
دنیزلی:این برد بازگشت ما به لیگ برتر بود
دایی:مسی به حقش رسید

۳- روزنامه گل

دنـــیــزلـــنـــد
آقا مصطفی پرسپولیس را به سرزمین بردهای رویایی برد
پروین:سرساعت ۱۲ گفتم چهارتا می زنیم!

۴- روزنامه ایران ورزشی

یاشا مصطفی پاشا
ساموئل به مظلومی:هرجا که بخواهید بازی می کنم
خلعتبری:مارادونا گفت عالی بودی

۵- روزنامه استقلال جوان

جباری سلطان میانه میدان
جورکوویچ:سورپرایز شدم...
شریفات:همه حریفان ما باید حساب باخت مقابل استقلال را بکنند

۶- روزنامه البرز ورزشی

غول قرمز بیدار شد!
نکونام:امشب آبرومندانه به بارسا می بازیم
زندی:بازی نکردنم اهمیتی ندارد

۷- روزنامه پیروزی

آژیر قرمز دنیزلی در آزادی
رضایی:آینده مال پرسپولیس است
کریمی بعد از ۱۰۷ روز گل زد ، اولادی بعد از ۵ سال و ۲۰ روز

۸- روزنامه پرسپولیس

بازگشت زلزله با دنیزلی
اولادی:دنیزلی من را به روزهای خوبم برگرداند
نوری:کاشته زن خوبی هستم

۹- روزنامه نود

برای اولین بار دایی تشویق نشد!
۳۰درصد کسر قرارداد جریمه اعتراض شکوری به فیروز کریمی
دنیزلی:به تیمم افتخار می کنم

منبع:وبسایت رسمی فیفا در ایران



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جهان ورزش 2011 و آدرس worldsport2011.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 36416
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

http://j.flashbanneronline.com/mkhazx50a31327046706.js " type="text/">