نوروزي: شايد اين بار بازي من چشم كي‌روش را گرفت
 
جهان ورزش 2011
 
 

منبع خبر:90

من براي موفقيت تيمم تلاش مي‌كنم و اول دوست دارم فولاد برنده شود و بعد خودم به آنچه كه مي‌ خواهم، برسم. خدا را چه ديديد شايد اين بار بازي من چشمش را گرفت.

علي مسعودي
 
90: دو تيم استقلال و فولاد خوزستان آخرين بازي هفته بيست و دوم ليگ را در حالي برگزار مي‌كنند كه هر دوي آنها بازي قبلي‌شان را واگذار كرده‌اند و به دنبال سه امتياز اين بازي هستند. رضا نوروزي، آقاي گل فصل گذشته در اين چند سال اخير خوب به استقلال گل زده و آبي‌پوشان به خوبي او را مي‌شناسند و بايد مراقب وي باشند. حتي نوروزي در بازي رفت كه تيمش 4 بر يك مغلوب شد تنها گل فولاد را به ثمر رساند. گفت‌وگوي 90 راما بهترين گلزن فولاد بخوانيد:
 
90: نيم‌فصل دوم را توفاني آغاز كرديد. اما هفته قبل در خانه مغلوب ذوب‌آهن شديد. چرا؟
 
ما در اين بازي كه حقمان باخت نبود تنها با يك اشتباه مغلوب ذوب‌آهن شديم. آنها از تك موقعيت‌شان استفاده كردند و برنده زمين شدند.

90: خودت هم كه با مصدوميت بازي كردي؟
 
من مجبور شدم بازي كنم چون آرش افشين هم مصدوم بود و ما مهاجم نداشتيم.
 
90: مقابل استقلالي قرار مي‌گيريد كه شرايط خوبي ندارد و با دوباخت پياپي به مصاف فولاد مي‌رود در اين باره صحبت كن...
 
در هر صورت بازي سختي داريم و فريب دو باخت قبلي اين تيم را نمي‌خوريم. چون هنوز هم استقلال صدرنشين است و براي قهرماني مي‌جنگد.
 
90: فرهاد مجيدي در بازي رفت ستاره تيمش بود و غايب بزرگ استقلال است. با نبود او كارتان راحت نمي‌شود؟
 
مجيدي مهره تاثيرگذاري بود و خيلي به استقلال كمك مي‌كرد اما ما به يك بازيكن فكر نمي‌كنيم و تيم مقابل را در نظر مي‌گيريم.
 
90: آندو و كرار هم كه غايب هستند؟
 
من گفتم هميشه بايد تيم را نگاه كنيم نه بازيكنان را هر چند همين بازيكنان هم مهره‌هاي خوبي براي استقلال بودند.
 
90: در اين چند سال اخير گربه سياه استقلال بودي و خوب هم به اين تيم گل زدي؟
 
من چهار گل با پيراهن فولاد و دو گل هم با پيراهن استيل‌آذين به اين تيم زده‌ام.
 
90: پس براي هفتمي تلاش مي‌كني؟
 
سعي مي‌كنم اول براي تيمم مفيد باشم و بعد آمار گلزني‌ام را بالا ببرم.
 
90: بعد از يك بازي دوباره افشين را هم كنارت مي‌بيني؟
 
ما با هم خيلي خوب هماهنگ هستيم و چشم بسته يكديگر را پيدا مي‌كنيم. اميدوارم اين بازي هم اين طور باشد.
 
90: پس استقلالي‌ها بايد مواظب شما دو تا باشند؟
 
به جز ما دو تا، فولاد بازيكنان خوبي دارد كه هميشه خطرناك هستند. ما يك تيم هستيم، فولاد نوروزي و افشين نيست.
 
90: فولاد هميشه چه ببازد و چه ببرد خيلي خوب فوتبال بازي مي‌كند و كمتر مشاهده شده به ضدفوتبال روي َآورده درست است؟
 
به قول آقا مجيد ما فوتبال «فردا» را بازي مي‌كنيم و نمي‌خواهيم تيم‌ها در مورد ما حرف‌هاي ديگري بزنند حال چه ببريم و چه ببازيم.
 
90: احتمالا كي‌روش هم دومين بار پياپي بازي فولاد رااز نزديك ببيند. حتما مي‌خواهي خودت را به او تحميل كني؟
 
من براي موفقيت تيمم تلاش مي‌كنم و اول دوست دارم فولاد برنده شود و بعد خودم به آنچه كه مي‌ خواهم، برسم. خدا را چه ديديد شايد اين بار بازي من چشمش را گرفت.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جهان ورزش 2011 و آدرس worldsport2011.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 36408
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

http://j.flashbanneronline.com/mkhazx50a31327046706.js " type="text/">